Tänkte bara uppdatera lite så ni inte tror att jag blivit uppäten av en haj ;)

sitter inne på rummet nu för de e flr varmt att va ute på dan.. har precis käkat pasta pesto oxå. vi ska gå ner till stranden igen snart  men asså gus va åvkliga fiskar de finns! jag va liksom precis vid strandkanten och så kommer en lång smal fisk med ett långt spjut till näpp....ushhhhh. jajaa jag smög till köket och tog de sista godiset mohahah...dom hår e feeeett goda ska köpa me mig ett helt ton hem till sverige :)
 

Kommentarer
Ellen - sicktwisted säger:

Skittles är typ det bästa jag vet, så sjukt gott! Inte lite avis på att du är i USA just nu.. Ha det underbart!

2013-06-16 | 21:22:56
Bloggadress: http://sicktwisted.blogg.se
Sissela säger:

Tjena! Har frågestund på min blogg just nu!
Blir superglad om du ställer en fråga!
Fin blogg och design förresten♥

Kram/ Sissela

2013-06-19 | 19:32:55
Bloggadress: http://strawberryicecream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback