Ska skriva om min tripp till USA

jag orkar inte starta en ny blogg utan kör på den här gamla töntiga bloggen.
 
Mina kompisar frågade om jag kunde
göra det så jag ska skriva om min tripp till USA :) jag åker nu på tisdag och det ska bli
så sjukt kul! vi åker typ 4 på morgonen på tisdag och sen ska vi mellanlanda i machester och sen är vi framma i usa 7 på kvällen men för oss är klockan 1 på natten eftersom det är minus 6 timmar. först ska vi till orlando som e typ floridas huvudstad. Där ska vi vara i 4 dagar O shoppa och gå på vattenland och åka läskiga bergodalbanor ;)sen ska vi till nått ställe o sola o bada och sen till nått annat ställe hahah där vi oxp ska bo vid en fin strand Så vi är borta i 2 veckor sammanlagt! 
 
men tänk om dom inte har wifi på hotellet?? :S men de borde dom ha! annars får jag gå till starbucks o blogga där ;)  
 
HEJDÅ SES PÅ TISDAG! nu ska jag in till läskiga tandläkaren..:S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback