Island of adventures&wet and wild

Island of adventures&wet and wild har vi varit på idag! har ju inte berättat så mycket om hur dagarna har varit osv men har värkligen inte tid me de. Har desutom bara wifi här på hotellet och här spenderar vi inte så mkt tid förutom att sova ;) igår somna jag redan vid 7 för att jag va så trött Hahah.
 
men idag så började vi me att att åka till island of adventures dör de
e massa häftiga bergodalbanor bla. Åkte tex Hulken Som e typ en av världens häftigaste elr va man ska säga o de va den! men edvin hade ont i ögonen så vi åkte efter 2 timmar heheh...och då åkte jag o mamma o shoppa! KOMMENTERA OM JAG SKA VISA VAD JAG SHOPPA ;)
 
dom har VÄRKLIGEN ALLA märken. Man går runt i ett köpcenter o så ser man en efter en som man älskar. sen åkte vi till vattenlandet ;)
en annan häftig sak är att varje kväll hitils har det börjat åska och rägna lite klockan 7-8, coolt va?!
cred till dom som orka läsa, elr den för har nog bara 2 hahha...NU SKA JAG SOVA GODNATT.
 
 

Kommentarer
Evelina säger:

Jaaa lägg upp din shopping vill se :D :*

2013-06-15 | 10:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback